Ana içeriğe atla

2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Ara Dönem Tatili Staj Başvuru İlkeleri ve Alınan Kararlar HK

Değerli öğrencilerimiz,

2024-2025 Eğitim-Öğretim Ara Tatil Dönemi içinde staj yapacak öğrencilerin dikkat etmesi gereken hususlar aşağıda yer almaktadır.

1. Staj başvuru usul ve ilkeleri hakkında alınan karar Hk.

 

2024-2025 Ara-Tatil Döneminde staj yapacak öğrenciler 28.11.2024 tarihinden itibaren staj başvurularını yapabilirler. Ara tatil döneminde stajlar pazar günü hariç haftada 6 iş günü (Pazartesi,Salı,Çarşamba,Perşembe,Cuma,Cumartesi) olarak 24.01.2025 – 15.02.2025 tarihleri arasında 20 iş günü olacak şekilde yapılacaktır.

Ara tatil dönemi içinde staj çalışmalarını yapmak isteyen öğrenciler aşağıda yer alan   ''2024-2025 Ara Tatil Dönemi Staj Başvuru İlkeleri ve Alınan Kararlar'' ile ''Ara Tatil Dönemi Staj Takvimi'' adlı belgeleri inceleyerek burada yer alan kurallar çerçevesinde staj başvurularını yapmaları gerekmektedir. Belgeleri dikkatlice inceleyiniz.

 

2024-2025  Ara Tatil Dönemi Staj Başvuru ilkeleri ve Alınan Kararlar 

 

2024-2025 Ara Tatil Dönemi Staj Takvimi

 

 

  1. Staj başvurularının teslimi Hk.

     

    Staj başvuruları ytu.staj.basvuru@gmail.com adresine  e-posta ile yapılacaktır. Makine Fakültesi Stajyer Öğrenci Sgk İşlemleri Bürosuna veya bölümlere elden staj başvurusu yapan öğrencilerin staj başvuruları kabul edilmeyecektir.  E-posta ile staj başvuru formatı ve staj başvurusu için gerekli evraklar ve aşağıdaki linkte yer almaktadır.

     

 

 

E-posta ile staj başvurusu için tıklayınız.

 

 

  1. Staj defterlerinin teslimi ile ilgili Hk.

 

Öğrenciler staj defterlerini e-posta ile teslim edeceklerdir. Staj defterleri staj bitiş tarihinden itibaren 30 (otuz) gün içerisinde teslim edilmelidir. Aşağıda yer alan duyuruda staj defteri teslim formatı, defterin iletileceği staj komisyonlarına ait e-posta adresleri, staj teslim evrakları ve staj defteri yer almaktadır. Stajyer Öğrenci Sgk İşlemleri Bürosuna veya bölümlere elden staj defteri teslimi kabul edilmeyecektir

 

E-posta ile staj defteri teslimi  için tıklayınız.

 

 

  1. SGK İşe Giriş Bildirgesi belgesi Hk.

 

Stajyer Öğrencinin işyerine teslim etmesi gereken 4/A SGK Sigorta Belgesi çıktısı (SGK İşe Giriş Bildirgesi çıktısı) Fakülte tarafından verilmeyecek olup bu belgeyi öğrenciler e-Devlet kapısı üzerinden temin edeceklerdir. Staj başvurusu uygun görülen öğrenci, Fakülte tarafından hazırlanmış olan 4/A SGK Sigorta Belgesini staj başlangıcından 3 (üç) gün önce e-Devlet kapısından temin edebilecektir. Aşağıda e-Devlet kapısından 4/A SGK Sigorta Belgesi görüntüleme ile ilgili görsel açıklama yer almaktadır.

 

(Aşağıda yer alan akış görseli e-devlet cep telefonu uygulaması üzerinden hazırlanmıştır.)

 

E-devlet İşe Giriş Bildirgesi Görüntüleme Akışı için tıklayınız.