Ana içeriğe atla

İş İlanı

PASHA Bank Genel Müdürlüğünde, Değişim ve Proje Yönetimi biriminde çalışmak isteyen yeni mezun ve/veya 1-2 yıl tecrübeli çalışma arkadaşı aramaktayız.

İşin kapsamı aşağıdaki gibidir.

 

  • Kendisine atanan projeleri, Grup Proje Standartlarına ve genel proje yönetimi  metodolojilerine uygun olarak yönetmek, gerekli dokümantasyon, sunum ve Raporlama çalışmalarını yapmak,
  • Paydaşlarla ve kurum içi müşterilerle olan ilişkileri yönetmek ve beklentileri belirlemek, beklentilere uygun çözüm üretmek, geliştirilen uygulamaların testinin paydaşlar ile gerçekleştirilmesini sağlayarak, dokümante etmek,
  • Proje kapsamının oluşturulmasını sağlamak ve değişiklik taleplerini yönetmek, gerekli dokümantasyon çalışmalarını yönetmek,
  • Projelerle ilgili risklerin belirlenmesi ve aksiyonların planlamasını sağlamak,
  • Projelerde hızlı çözüm tasarımı ile doğru ilerlenmesini sağlamak,
  • Proje kaynak, bütçe ve takvim hedeflerini yönetmek ve raporlamak,
  • Bankanın stratejisi, değişen öncelikleri, mevzuat değişiklikleri doğrultusunda detaylı ihtiyaç analizi yaparak, bankaya katma değer sağlayan yalın ve etkin süreçler tasarlamak ve mevcut süreçlerin iyileştirilmesine yönelik çalışmalarda bulunmak,
  • Süreç yönetim metodolojisini uygulayacak, geliştirecek, iş süreçlerinin süreç sahipleri ile birlikte analiz edecek, tasarım ve dokümantasyon süreçlerini yürütmek,
  • Süreç sahipleri ile birlikte iyileştirme kapsamındaki proje ve çalışmaların planlarını yürütmek ve sonuçları raporlamak,
  • Politika, yönetmelik ve prosedür vb. talimatların ve duyuruların banka standartlarına uygun hazırlanmasını sağlamak, koordine etmek, doküman yönetim sistemini yönetmek
  • Bankacılık sistemlerinde yetkilendirme esaslarını belirlemek ve yetkilendirme yapmak
  • Intranet  yönetimini gerçekleştirmek

 

İletişim için: Nagme.Dinc@pashabank.com.tr