PASHA Bank Genel Müdürlüğünde, Değişim ve Proje Yönetimi biriminde çalışmak isteyen yeni mezun ve/veya 1-2 yıl tecrübeli çalışma arkadaşı aramaktayız.
İşin kapsamı aşağıdaki gibidir.
- Kendisine atanan projeleri, Grup Proje Standartlarına ve genel proje yönetimi metodolojilerine uygun olarak yönetmek, gerekli dokümantasyon, sunum ve Raporlama çalışmalarını yapmak,
- Paydaşlarla ve kurum içi müşterilerle olan ilişkileri yönetmek ve beklentileri belirlemek, beklentilere uygun çözüm üretmek, geliştirilen uygulamaların testinin paydaşlar ile gerçekleştirilmesini sağlayarak, dokümante etmek,
- Proje kapsamının oluşturulmasını sağlamak ve değişiklik taleplerini yönetmek, gerekli dokümantasyon çalışmalarını yönetmek,
- Projelerle ilgili risklerin belirlenmesi ve aksiyonların planlamasını sağlamak,
- Projelerde hızlı çözüm tasarımı ile doğru ilerlenmesini sağlamak,
- Proje kaynak, bütçe ve takvim hedeflerini yönetmek ve raporlamak,
- Bankanın stratejisi, değişen öncelikleri, mevzuat değişiklikleri doğrultusunda detaylı ihtiyaç analizi yaparak, bankaya katma değer sağlayan yalın ve etkin süreçler tasarlamak ve mevcut süreçlerin iyileştirilmesine yönelik çalışmalarda bulunmak,
- Süreç yönetim metodolojisini uygulayacak, geliştirecek, iş süreçlerinin süreç sahipleri ile birlikte analiz edecek, tasarım ve dokümantasyon süreçlerini yürütmek,
- Süreç sahipleri ile birlikte iyileştirme kapsamındaki proje ve çalışmaların planlarını yürütmek ve sonuçları raporlamak,
- Politika, yönetmelik ve prosedür vb. talimatların ve duyuruların banka standartlarına uygun hazırlanmasını sağlamak, koordine etmek, doküman yönetim sistemini yönetmek
- Bankacılık sistemlerinde yetkilendirme esaslarını belirlemek ve yetkilendirme yapmak
- Intranet yönetimini gerçekleştirmek
İletişim için: Nagme.Dinc@pashabank.